Sunday, 22 January 2012

Qaisara

Qaisara... walaupun kita tak sempat bersua, pasti wajahmu indah, seindah namamu..
Semoga sayang tenang bertemu Sang Pencipta..
Syurga menanti buatmu sayang..
Ayah ibumu insan terpilih mendapat syafaat di hari pengadilan
Kenangan indah bersama ibumu sewaktu ibumu mengandungkanmu di bumi Pakit tak pernah terluput..

Tenanglah Qaisara sayang di sana... Semoga Allah memberi segunung ketabahan kepada ayahanda dan bondamu merelakan pemergianmu ke alam yang abadi. Pasti Qaisara menanti kalian di pintu syurga...

:dedikasi buat kekanda yang dikasihi Kak Asni, seorang teman yang baik aku kenal di Kem Pakit, salah seorang isteri army officer. Sama-sama pergi check up pregnancy di klinik kem .. berkongsi kisah suka duka kehamilan menanti kehadiran orang baru yang pertama. Namun Allah lebih menyayangi anaknya Qaisara yang hanya sempat dirawat di ICU selama 3 hari kerana jangkitan kuman dalam darah. (19 - 22 Jan 2012). Al-fatihah...

5 comments:

eimah said...

sayu'y....al-fatihah....

Anonymous said...

Alfatihah. moga mereka tabah menghadapi ujian ini.

Unknown said...

thnx ji.. Qaisara pergi ngan cukup sifatnya.. berat 3.04kg.. quest what.. kulit ikut warna ibu dia.. malah lebih cerah lg :) .. Tapi Allah lebih sayangkan Qaisara.. mmg perit dugaan ni.. tapi akak cuba redha dan ikhlas menerima ketentuan dariNya.. Qaisara lebih memilih untuk keSyurga.. semoga Qaisara menanti ibu n abah di pintu syurga nnt...

nusk said...

Alhamdulillah... Qaisara punya 'super' ibu...moga ketabahan akak menjadi panduan buat diriku

Unknown said...

im not that super ji... lagi besar ujian dari Allah yg akak dpt.. lagi kerdil je akak rasa diri ini... Allahu Akbar..