Ahad malam yang lalu (22 mac 2009)aku dengan kakak2 yg aku kenal di ABIM ke istana budaya menyaksikan teater arahan erma fatima....basically best persembahan nya..cuma jalan cerita masih perlu diperbaiki.. wah .. macam orang seni lak bagi komen kan...
bagi pandangan aku still ada kisah @ sirah Rasullullah yang perlu di highlight oleh pengarah. mungkin erma perlu guidance yang lebih lagi dari seorang ustaz yg lebih tahu mana point2 penting dalam sirah kenabian baginda.
Teater mengisahkan sirah Rasulullah saw dari zaman arab jahiliah sehingga kelahiran rasul terakhir dan babak2 penting dalam sejarah kenabiannya. Diiringi dengan nyanyian dari empat org artis, amy search,ct nurhaliza, jamal dan mawie... malam yg aku tengok tu amy search perform.... hurmmm aku nak ct...tapi kak
akie tak minat (kak akie, seorang english teacher sempoi..beh ko kena jd cam dia)

Kak akie banje 50%..hehe dapat le dok depan macam tgk impak maksima ri tu ngn odah...tapi dok bahagian tepi,tak center macam tgk impak maksima haritu.

Anyhow im enjoying the show. Bulan april ni ada teater mahsuri. sape nak tengok bolehlah cek kat website istana budaya. Sekali sekala tukar angin menonton teater, mungkin sesuatu yang baru untuk sesiapa yang belum mencuba! ;)
On the way back at 11pm kami singgah craven cafe blakang ampang point, dekat petronas ada mcD tuh... aku order roti canai..
then kak ika(ape eh keje dia yg aku tau dia keje dgn UNHCR-badan yang menguruskan umat islam rohingya)... megeluarkan ayat yang best dan boleh aku guna pasnih..hehe

"eh jiyah....
awak ni...
tau tak?
makanan ni (roti canai)
untuk orang kerja buruh je tau..."

what????
buruh???
huhu sukehati mulut kak ika je taww..tapi bile aku fikir balik ...emm malam2 pukul 11-12malam ko order roti canai yang padat kaborhidrat tuh...gemok la kan..mcm la ko nak buat keje buruh pastu..haish
tapi lately ni ramai yang tegur aku 'skinny'...ekekeke...so tak salah lah aku makan roti canai memalam buta hari tu..........xp

gambar2 ni diambil dan di edit oleh kak syida(a lawyer, geng mar...apa tah nak komen aku tau mar tak bukak blog dah skang ni..nape eh?) rajin nye kak syida ni, yang aku tau copy dan paste je..wink2*
11 comments:
Awe pun ade pegi gak tgok eater ni..masa jamal abdillah. Dpt tiket free (yg RM200 punye..hehe)...puas nengok dpn mata.
wow best nye...dah la dorang kata jamal perform best!!!
jie aku dah active balik.sorry ye korg2.bln mac ni mmg jiwa aku letih.hehehe tp skang dah ok.
eh kakak pergi ke? tak bagitu pun
eh nape taktau ptlak...ish ish
nak p..sesje tak nyempat..dr last year nak p tau tgk sirah junjungan nih... ;(
best'y....uwaaaaaaaaa nk g jugak
Hi !.
You re, I guess , perhaps very interested to know how one can make real money .
There is no need to invest much at first. You may commense to get income with as small sum of money as 20-100 dollars.
AimTrust is what you need
The company represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.
It is based in Panama with structures around the world.
Do you want to become a happy investor?
That`s your chance That`s what you desire!
I`m happy and lucky, I began to get real money with the help of this company,
and I invite you to do the same. It`s all about how to choose a correct partner utilizes your savings in a right way - that`s the AimTrust!.
I take now up to 2G every day, and my first deposit was 1 grand only!
It`s easy to join , just click this link http://adohyweca.jamminweb.com/mewijaw.html
and lucky you`re! Let`s take our chance together to feel the smell of real money
Hi!
You may probably be very curious to know how one can manage to receive high yields on investments.
There is no initial capital needed.
You may begin earning with a sum that usually goes
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.
Please visit blog and send me private message to get the info.
P.S. I earn 1000-2000 per day now.
[url=http://theblogmoney.com] Online investment blog[/url]
Hi!
You may probably be very interested to know how one can make real money on investments.
There is no initial capital needed.
You may begin earning with a money that usually goes
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.
Please visit blog and send me private message to get the info.
P.S. I earn 1000-2000 per daily now.
[url=http://theinvestblog.com] Online investment blog[/url]
Good day!
We are not acquainted yet? It’s easy to fix,
my parents call me Peter.
Generally I’m a social gmabler. recently I take a great interest in online-casino and poker.
Not long time ago I started my own blog, where I describe my virtual adventures.
Probably, it will be interesting for you to read my travel notes and reports about winnings and losses on this way.
Please visit my web site. http://allbestcasino.com I’ll be glad would you find time to leave your opinion.
Post a Comment